Kick-off Stichting Opo Doro en Play & Learn! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Brave - WaarBenJij.nu Kick-off Stichting Opo Doro en Play & Learn! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Brave - WaarBenJij.nu

Kick-off Stichting Opo Doro en Play & Learn!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

27 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve iedereen!

Binnenkort ga ik weer eens de oceaan over.
Dit keer ondersteunt door mijn stichting Opo Doro en een team van mensen die samen met mij het naschoolse begeleidingsproject Play & Learn gaan opzetten.

Het plan en de passie is er, dus nu alleen nog de middelen. Daarom organiseren wij aanstaande zondag 4 juli 2010 ons eerste Opo Doro Support Party!

Kom samen met mij deze dag vieren en tevens mijn afscheid vanuit Amsterdam. Want slecht vier weken daarna vertrek ik naar Suriname.

Uiteraard ga ik mijn best doen op de weblog mijn avonturen te beschrijven, maar hou ook gerust onze website in de gaten: www.opodoro.nl


Graag zie ik jullie de 4e in Akhnaton, Amsterda!

Brasa,
Marleen

  • 27 Juni 2010 - 14:57

    Jolijn:

    Hey Chica,
    Ik lees net je bericht, ik had er al over gehoord. Maar ik wil het niet missen hoor, je kan op mijn steun rekenen op 4 juli!
    Liefs,
    Jolijn

  • 29 Juni 2010 - 09:59

    Floor:

    Veel plezier zondag!!

  • 03 Juli 2010 - 18:59

    Breedbekkikker:

    Je bent een toppertje. We zullen er zijn 4 you en the kids van Suriname. Enjoy!!!!!

  • 22 Augustus 2010 - 12:21

    Josie:

    He dame,ik lees nu dit en denk nu dat je al in Su zit.
    Ik ben er vanaf 19 september in SU,misschien een date????
    GRoetjes josie

  • 24 Augustus 2010 - 19:35

    Marleen:

    Hallo Josie,
    Altijd leuk als mensen naar het mooie Suriname komen en zeker altijd goed om te daten, maar help even: Josie wie???
    Brasa, Marleen

  • 24 Augustus 2010 - 20:05

    Josie:

    Hey Chica,je gaat me toch niet vertellen dat je deze blonde dame uit amsterdam west bent vergeten!!!!
    Tot gauw in Su......
    Bigi brasa josie

  • 24 Augustus 2010 - 21:29

    Marleen Brave:

    wellicht moet ik mij ernstig schamen, maar er gaat nog geen licht aan bij mij... Maar ik laat mij graag verrassen, ik hoor je na de 19e Josie!! ;-)

  • 26 Augustus 2010 - 19:39

    Josie:

    je moet je echt gaan schamen!!!!Ten eerste hebben we samen gewerkt,heel lang geleden.Ten tweede wonen bij elkaar om de hoek en ten derde komen we elkaar tegen in de hema.Rara wie ben ik nou....

  • 30 Augustus 2010 - 19:06

    Marleen:

    Ja sorry, nu is de puzzel compleet! Ik weet het en inderdaad schamen is op zijn plaats, Wat leuk dat jij naar Su komt!!!!! mail anders even naar marleen@opodoro.nl dan kan ik je mijn telefoonnummer van hier mailen dan kan je mij bellen zodra je er bent! Brasa M

  • 31 Augustus 2010 - 20:50

    Josie:

    Komt goed!!!!
    Mail is al gestuurd,tot snel dan in Su.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 10 Mei 2008
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 79926

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 07 April 2012

Stichting Opo Doro in ACTIE!

17 Augustus 2008 - 17 Augustus 2009

Project Naschoolse opvang Suriname

Landen bezocht: